-
NIEUW
NEUE AUGENCREME MULTI-CORRECTIVE EYE ZONE TREATMENT
JETZT ENTDECKEN
Anti-Aging-Augencreme, reich an Kollagen und Heidelbeersamenextrakt, die auf die vier Alterungszonen der Augenpartie einwirken. -
GEZICHT
Nieuw: Midgnight Cloud Cream Ontwaak met een jongere en stralende huid door onze nieuwe Midnight Recovery nachtcrème rijk aan omega-3 en omega-6.
SHOP NU -
LICHAAM
Creme de Corps La gamme inspirée par notre classique « Creme de Corps », produit culte depuis sa création dans les années 1970.
ACHETER -
MANNEN
Facial Fuel Notre gamme spécialement formulée pour répondre aux besoins spécifiques de la peau des hommes.
ACHETER -
HAAR
Amino Acid Collection Notre gamme pour cheveux normaux, formulée à base d'huile de noix de coco pure pour des cheveux doux et brillants.
ACHETER -
Cadeau
TROUVEZ LE CADEAU PARFAIT Utilisez le Kiehl's Gift Finder pour choisir le bon cadeau dans notre gamme de produits.
COMMENCER -
Over ons
Future Made Better Ontdek hoe Kiehl’s een rol speelt voor een betere en gezondere wereld, door ons ‘Future Made Better’ duurzaamheidsproject.
ONTDEK NU -
AANBOD
EXCLUSIEVE CADEAU'S
Ontvang 5 GRATIS luxe mini's bij besteding vanaf €99
CODE: MAY
HET AANBOD
BESTELLEN
- Hoe kan ik bestellen?
- Zijn alle producten die in de winkel verkrijgbaar zijn ook online te bestellen?
- Welke betaalwijzen zijn toegestaan?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik hem heb bevestigd?
- Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik hem heb bevestigd?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?
- Hoe meld ik een probleem met betrekking tot de inhoud van mijn bestelling?
1. Hoe kan ik bestellen?
Wanneer u het product dat u wilt kopen hebt gevonden, kies dan de gewenste hoeveelheid en klik op “toevoegen aan winkelmandje”. Ondanks het feit dat onze voorraden regelmatig worden aangevuld, kunnen bepaalde producten die online worden aangeboden in een enkel geval niet op voorraad zijn. Op de betreffende productpagina kunt u een verzoek indienen zodat u wordt geïnformeerd wanneer het product weer op voorraad is. Alle producten zijn eveneens verkrijgbaar in de Kiehl’s winkels.
2. Zijn alle producten die in de winkel verkrijgbaar zijn ook online te bestellen?
De meeste producten die in de winkel verkrijgbaar zijn kunnen online besteld worden. Enkele producten zijn alleen verkrijgbaar in de winkel. Als u een product wilt kopen dat u online niet kunt vinden, raadpleeg dan de pagina Onze winkels om de dichtstbijzijnde Kiehl’s winkel met een postorderdienst te vinden.
3. Welke betaalwijzen zijn toegestaan?
Uw bestelling kan betaald worden met een bankpas. Uw bankgegevens worden versleuteld (SSL methode) en worden nooit gezien of opgeslagen door Kiehl’s. De betalingen uitgevoerd op de site kiehls.be worden op een veilige manier verzonden naar de betalingspartner. Het bedrag wordt 4 dagen na de transactie op de site afgeschreven.
4. Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik hem heb bevestigd?
Als u tot de ontdekking komt dat u een fout heeft gemaakt in uw bestelling die u zojuist heeft bevestigd, houd dan uw bestelnummer bij de hand en neem zo snel mogelijk contact op met Kiehl’s klantenservice met behulp van het formulier dat u hier kunt vinden, of per telefoon op 02/588.14.70, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 19.00 uur. Als uw verzoek om correctie naar onze klantenservice is verstuurd voordat uw bestelling in behandeling is, kan de bestelling nog gewijzigd worden.
5. Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik hem heb bevestigd?
Als uw annuleringsverzoek naar de klantenservice is verstuurd voordat uw bestelling in behandeling is, kan de bestelling nog geannuleerd worden. U kunt uw bestelling echter niet annuleren als Kiehl’s klantenservice u laat weten dat de bestelling al in behandeling is. In dat geval kunt u de bestelde producten op uw kosten terugsturen binnen een periode van 28 werkdagen, geteld vanaf de dag na ontvangst van uw bestelling.
6. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?
Als u uw bestelling heeft verzonden ontvangt u een bevestigings-e-mail. Die bevat de volgende informatie:
- Het bestelnummer;
- De besteldatum;
- De details over levering en facturatie;
- De lijst van bestelde artikelen;
- Het totaalbedrag van de bestelling.
Als u geen bevestigings-e-mail heeft ontvangen is het mogelijk dat uw bestelling niet is geregistreerd. U kunt dit nagaan door contact op te nemen met Kiehl’s klantenservice met behulp van het formulier dat u hier.
7. Hoe meld ik een probleem met betrekking tot de inhoud van mijn bestelling?
Als er in uw bestelling een product ontbreekt of beschadigd is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met Kiehl’s klantenservice met behulp van het formulier dat u hier. Houd uw bestelnummer bij de hand om de afhandeling van uw verzoek te versnellen. Wij doen altijd ons uiterste best om u van dienst te zijn.
Indien u geen antwoord kunt vinden op uw vraag, is onze Klantenservice u graag van dienst. Neem contact op.