Hoofdinhoud

ONS ERFGOED

Een puur product uit New York

In 1851 opende Mr. Kiehl de deuren van zijn familieapotheek in New York om aan de behoeften van de klanten te voldoen. Van generatie op generatie is deze winkel in de familie doorgegeven met nog steeds hetzelfde doel: klanten helpen met expertise, met behulp van producten die geïnspireerd zijn door de natuur, door vrijgevigheid en door het bieden van goede service.

  • 1851

    De oorspronkelijke apotheek van Kiehl's bedient de eerst klanten op de hoek van 13th Street en Third Avenue in New York City.

  • 1894

    Nadat apotheker John Kiehl zijn beroep als ambitieuze leerling heeft aangescherpt, koopt hij de apotheker. John Kiehl & Co. begint zijn activiteiten onder Kiehl Pharmacy".

  • 1921

    Irving Morse, de leerling van John Kiehl, neemt het bedrijf over en breidt het aanbod uit naar een full-service apotheek, met thee, kruiden, tincturen, honing en de allereerste Kiehl-merkproducten, waaronder de originele muskolie, onze kenmerkende geur.

  • 1922

    Irving Morse maakt 'Try Before You Buy' het onofficiële motto van de apotheek. Dit principe van persoonlijke klantenservice, samen met vrijgevige sampling, is al meer dan 95 jaar een traditie van Kiehl's.

  • 1924

    Kiehl’s wordt een van de eerste bedrijven die met trots ingrediënten op zijn productetiketten vermeldt - zelfs voordat de Amerikaanse overheid dit verplichtte - om klanten te helpen beter geïnformeerde beslissingen over hun aankoop te nemen.

  • 1961

    Aaron Morse, de zoon van Irving, neemt het familiebedrijf over. De ervaren wetenschapper formuleert een vroege vorm van penicilline en voorziet de Amerikaanse regering van een speciale aloë veracrème voor gebruik bij stralingsbrandwonden.

  • 1962

    In 1962 begon Kiehl's Pharmacy uitdagende nieuwe producten te introduceren zoals Calendula Herbal-Extract Toner, Blue Astringent Lotion (geliefd door Andy Warhol), Kiehl's Lip Balm #1 en Ultra Facial Moisturizer—allemaal nog steeds onze bestsellers van vandaag.

  • 1979

    Als erkenning voor onze historische bijdragen als apotheek, worden meer dan 103 producten van Kiehl's opgenomen in de permanente collectie van de afdeling Geneeskunde en Wetenschap van het Smithsonian National Museum in Washington, D.C.

  • 1988

    Kiehl's sponsort de Mount Everest Expeditie; klimmers beklimmen de Mount Everest en vertrouwen onderweg op Kiehl's producten.

  • 1989

    Jami Morse Heidegger, Aaron's dochter, nam het familiebedrijf over. Ze bestuurt het samen met haar man Klaus Heidegger, wereldkampioen skiën.

  • 2005

    Kiehl's introduceert Dermatologist Solutions, een productlijn die specifieke huidcondities aanpakt zoals veroudering, irritatie, gevoeligheid, acne, pigmentvlekken en onregelmatige textuur.

  • 2011

    Om 160 jaar Kiehl's te vieren organiseren we 'Kiehl's Gives', een manier om onze klanten te informeren over onze wereldwijde goede doelen.

  • VANDAAG

    Onze op natuur en wetenschap gebaseerde formules zijn krachtig, veilig en helpen de kwaliteit van je huid te verbeteren voor een gezonder uitziende huid. Ontdek de producten die bij jou passen tijdens een persoonlijke consultatie.

1851
1894
1921
1922
1924
1961
1962
1979
1988
1989
2005
2011
VANDAAG

Onze waarden

Wat ons drijft

Kiehl's hoe je het vandaag kent is het resultaat van een constante toewijding aan onze waarden door de afgelopen 3 generaties.
Wij bieden onze klanten de beste service en apothekers expertise.

1. Service

Wij hebben een traditie van het overtreffen van de verwachtingen en het persoonlijk benaderen van elke klant. Onze klanten houden ervan dat wij gratis samples van onze producten geven, zoals de oprichters van het familiebedrijf al deden.

2. Nature & Science

Wij zijn constant bezig met het zoeken naar nieuwe formules, ingrediënten en technieken met het beste uit de natuur gecombineerd met wetenschap. Wij bereiken resultaten door te experimenteren met unieke, effectieve en veilige natuurlijke ingrediënten van over de hele wereld.

3. Philanthropie

Wij geloven in vrijgevigheid, met als doel onze communities te blijven ontwikkelen. Dit doen wij door filantropische acties en door te delen en solidair te zijn. Wij verwelkomen iedereen en wij willen dat iedereen zich thuis voelt bij Kiehl's.

4. Respect

Wij respecteren de communities waarin wij wonen en werken en wij vinden het belangrijk om goede buren te zijn. Voor ons is duurzaam inkopen noodzakelijk, daarom respecteren wij de unieke en kwetsbare wereld om ons heen.

5. OPLEIDING

Door de combinatie van geavanceerde wetenschappelijke expertise en meer dan 170 jaar ervaring, bevatten onze unieke formules alleen planten van de hoogste kwaliteit en hernieuwbare ingrediënten. Wij geven prioriteit aan effectiviteit, niet aan esthetiek. Wij ontwikkelen verzorging voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige. Ontdek een aantal van de favoriete formules van onze klanten van over de hele wereld.

6. KWALITEIT

Wij danken ons huidige succes aan onze systematische aanpak: "verantwoorde en betrouwbare formules". Wij hebben altijd onze eigen laboratoria gehad waar wij zelf onderzoek en expermimenten doen om er zeker van te zijn dat alles wat wij ontwikkelen effectief en veilig is.

CULT FORMULES

Zeer effectief, geïnspireerd door de natuur

"Door de combinatie van geavanceerde wetenschappelijke expertise en meer dan 170 jaar ervaring, bevatten onze unieke formules alleen planten van de hoogste kwaliteit en hernieuwbare ingrediënten. Wij geven prioriteit aan effectiviteit, niet aan esthetiek. Wij ontwikkelen verzorging voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige. Ontdek een aantal van de favoriete formules van onze klanten van over de hele wereld.

NATUURLIJK & EXPERTISE

In onze laboratoria is het onze missie om formules te creëren met actieve ingrediënten die geïnspireerd zijn door de natuur en waarvan de effectiviteit is bewezen.

  • Ingrediënten van natuurlijke oorsprong
  • Huidverzorging getest op de gevoelige huid
  • Formules klinisch en dermatologisch getest

Facial Fuel Energizing Moisture Treatment

Deze hydraterende en stimulerende behandeling viert haar 10e jubileum en is ook ons ​​nr. 1 product voor mannen. Ontwikkeld om te hydrateren en negatieve invloeden van buitenaf te weerstaan, je huid te laten stralen en nieuwe energie te geven.

Crème de corps

Laat je verleiden door deze iconische body cream die wereldwijd bekend staat om haar hydraterende kwaliteit. Deze geliefde creme is ontwikkeld in de jaren 70, rijk aan voedende ingrediënten voor je huid en geeft een heerlijke zachtheid.

Ultra Facial Cream

Onze #1 bestseller, bekend over de hele wereld, heeft bewezen effectief te zijn. Deze moisturizer is getest onder de meest extreme condities: de moisturizer was mee met een team van zes mensen op de ijzige toppen bij de "eerste beklimming van Groenland" in 2005. Dit product is bestand tegen alle situaties, zelfs de meest extreme.

Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

Ons flagship serum vermindert de zichtbare rimpels en werkt effectief aan de huidtextuur, teint en uitstraling. Om zijn kracht te behouden, hebben onze chemici 12,5% pure Vitamine C toegevoegd in een watervrije formule die bij het aanbrengen een uniek warm gevoel geeft.

Midnight Recovery Concentrate

Ons 98,6% natuurlijk verkregen regenererende nachtconcentraat, uniek effectief, geef je een jonger uitziende huid in de ochtend. Dit product heeft altijd de voorkeur van onze klanten over de hele wereld.

Creamy Eye Treatment with Avocado

Zacht en krachtig, combineert deze formule avocado, shea boter en beta caroteen om de ogen te hydrateren. Ook dit is een van onze bestsellers door haar voedende eigenschappen.

Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque

Ook wel bekend als "directe behandeling voor een stralende huid" combineert ons milde gezichtsmasker kurkuma en gemalen cranberry zaadjes voor een betere en krachtigere uitstraling.

Calendula Herbal-Extract Toner

Onze kenmerkende tonic, sinds de late jaren 60, is doordrenkt met handgeplukte Calendula bloemblaadjes om je huid te reinigen en te verzachten.

Amino Acid Shampoo

Deze met kokosnoot doordrenkte shampoo geeft je een rijk en romig schuim voor een heerlijke ervaring. Het is ontwikkeld met een speciale mix van vochtinbrengende ingrediënten om je haar zacht, soepel en gezond te maken.

Super Multi-Corrective Cream

Klaar om ouder worden te slim af te zijn? Deze multi-action anti-aging crème corrigeert jouw meest zichtbare veroudering met jasmonzuur en beuken extract. De formule geeft een lift, textuur en hydratatie.

Nightly Refining Micro-Peel Concentrate

Afkomstig uit Bolivia, staat quinoabast-extract bekend om haar exfoliërende kracht voor de huid. Quinoabast-extract gebruiken wij in onze dagelijkse nachtelijke peeling laat je huid optimaal stralen en geeft je in de ochtend verfrissing.

Butterstick Lip Treatment

Vernoemd naar haar rijke textuur en het ster ingrediënt, is deze lipbehandeling doordrenkt met citroenboter en kokosolie en een echte traktatie voor je lippen. Deze is verkrijgbaar in transparante of gekleurde versies en geeft je hydratatie en bescherming.

ONS ERFGOED

Een puur product uit New York

In 1851 opende Mr. Kiehl de deuren van zijn familieapotheek in New York om aan de behoeften van de klanten te voldoen. Van generatie op generatie is deze winkel in de familie doorgegeven met nog steeds hetzelfde doel: klanten helpen met expertise, met behulp van producten die geïnspireerd zijn door de natuur, door vrijgevigheid en door het bieden van goede service.

  • 1851

    De oorspronkelijke apotheek van Kiehl's bedient de eerst klanten op de hoek van 13th Street en Third Avenue in New York City.

  • 1894

    Nadat apotheker John Kiehl zijn beroep als ambitieuze leerling heeft aangescherpt, koopt hij de apotheker. John Kiehl & Co. begint zijn activiteiten onder Kiehl Pharmacy".

  • 1921

    Irving Morse, de leerling van John Kiehl, neemt het bedrijf over en breidt het aanbod uit naar een full-service apotheek, met thee, kruiden, tincturen, honing en de allereerste Kiehl-merkproducten, waaronder de originele muskolie, onze kenmerkende geur.

  • 1922

    Irving Morse maakt 'Try Before You Buy' het onofficiële motto van de apotheek. Dit principe van persoonlijke klantenservice, samen met vrijgevige sampling, is al meer dan 95 jaar een traditie van Kiehl's.

  • 1924

    Kiehl’s wordt een van de eerste bedrijven die met trots ingrediënten op zijn productetiketten vermeldt - zelfs voordat de Amerikaanse overheid dit verplichtte - om klanten te helpen beter geïnformeerde beslissingen over hun aankoop te nemen.

  • 1961

    Aaron Morse, de zoon van Irving, neemt het familiebedrijf over. De ervaren wetenschapper formuleert een vroege vorm van penicilline en voorziet de Amerikaanse regering van een speciale aloë veracrème voor gebruik bij stralingsbrandwonden.

  • 1962

    In 1962 begon Kiehl's Pharmacy uitdagende nieuwe producten te introduceren zoals Calendula Herbal-Extract Toner, Blue Astringent Lotion (geliefd door Andy Warhol), Kiehl's Lip Balm #1 en Ultra Facial Moisturizer—allemaal nog steeds onze bestsellers van vandaag.

  • 1979

    Als erkenning voor onze historische bijdragen als apotheek, worden meer dan 103 producten van Kiehl's opgenomen in de permanente collectie van de afdeling Geneeskunde en Wetenschap van het Smithsonian National Museum in Washington, D.C.

  • 1988

    Kiehl's sponsort de Mount Everest Expeditie; klimmers beklimmen de Mount Everest en vertrouwen onderweg op Kiehl's producten.

  • 1989

    Jami Morse Heidegger, Aaron's dochter, nam het familiebedrijf over. Ze bestuurt het samen met haar man Klaus Heidegger, wereldkampioen skiën.

  • 2005

    Kiehl's introduceert Dermatologist Solutions, een productlijn die specifieke huidcondities aanpakt zoals veroudering, irritatie, gevoeligheid, acne, pigmentvlekken en onregelmatige textuur.

  • 2011

    Om 160 jaar Kiehl's te vieren organiseren we 'Kiehl's Gives', een manier om onze klanten te informeren over onze wereldwijde goede doelen.

  • VANDAAG

    Onze op natuur en wetenschap gebaseerde formules zijn krachtig, veilig en helpen de kwaliteit van je huid te verbeteren voor een gezonder uitziende huid. Ontdek de producten die bij jou passen tijdens een persoonlijke consultatie.

1851
1894
1921
1922
1924
1961
1962
1979
1988
1989
2005
2011
VANDAAG

Onze waarden

Wat ons drijft

Kiehl's hoe je het vandaag kent is het resultaat van een constante toewijding aan onze waarden door de afgelopen 3 generaties.
Wij bieden onze klanten de beste service en apothekers expertise.

1. Service

Wij hebben een traditie van het overtreffen van de verwachtingen en het persoonlijk benaderen van elke klant. Onze klanten houden ervan dat wij gratis samples van onze producten geven, zoals de oprichters van het familiebedrijf al deden.

2. Nature & Science

Wij zijn constant bezig met het zoeken naar nieuwe formules, ingrediënten en technieken met het beste uit de natuur gecombineerd met wetenschap. Wij bereiken resultaten door te experimenteren met unieke, effectieve en veilige natuurlijke ingrediënten van over de hele wereld.

3. Philanthropie

Wij geloven in vrijgevigheid, met als doel onze communities te blijven ontwikkelen. Dit doen wij door filantropische acties en door te delen en solidair te zijn. Wij verwelkomen iedereen en wij willen dat iedereen zich thuis voelt bij Kiehl's.

4. Respect

Wij respecteren de communities waarin wij wonen en werken en wij vinden het belangrijk om goede buren te zijn. Voor ons is duurzaam inkopen noodzakelijk, daarom respecteren wij de unieke en kwetsbare wereld om ons heen.

5. OPLEIDING

Door de combinatie van geavanceerde wetenschappelijke expertise en meer dan 170 jaar ervaring, bevatten onze unieke formules alleen planten van de hoogste kwaliteit en hernieuwbare ingrediënten. Wij geven prioriteit aan effectiviteit, niet aan esthetiek. Wij ontwikkelen verzorging voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige. Ontdek een aantal van de favoriete formules van onze klanten van over de hele wereld.

6. KWALITEIT

Wij danken ons huidige succes aan onze systematische aanpak: "verantwoorde en betrouwbare formules". Wij hebben altijd onze eigen laboratoria gehad waar wij zelf onderzoek en expermimenten doen om er zeker van te zijn dat alles wat wij ontwikkelen effectief en veilig is.

CULT FORMULES

Zeer effectief, geïnspireerd door de natuur

"Door de combinatie van geavanceerde wetenschappelijke expertise en meer dan 170 jaar ervaring, bevatten onze unieke formules alleen planten van de hoogste kwaliteit en hernieuwbare ingrediënten. Wij geven prioriteit aan effectiviteit, niet aan esthetiek. Wij ontwikkelen verzorging voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige. Ontdek een aantal van de favoriete formules van onze klanten van over de hele wereld.

NATUURLIJK & EXPERTISE

In onze laboratoria is het onze missie om formules te creëren met actieve ingrediënten die geïnspireerd zijn door de natuur en waarvan de effectiviteit is bewezen.

  • Ingrediënten van natuurlijke oorsprong
  • Huidverzorging getest op de gevoelige huid
  • Formules klinisch en dermatologisch getest

Facial Fuel Energizing Moisture Treatment

Deze hydraterende en stimulerende behandeling viert haar 10e jubileum en is ook ons ​​nr. 1 product voor mannen. Ontwikkeld om te hydrateren en negatieve invloeden van buitenaf te weerstaan, je huid te laten stralen en nieuwe energie te geven.

Crème de corps

Laat je verleiden door deze iconische body cream die wereldwijd bekend staat om haar hydraterende kwaliteit. Deze geliefde creme is ontwikkeld in de jaren 70, rijk aan voedende ingrediënten voor je huid en geeft een heerlijke zachtheid.

Ultra Facial Cream

Onze #1 bestseller, bekend over de hele wereld, heeft bewezen effectief te zijn. Deze moisturizer is getest onder de meest extreme condities: de moisturizer was mee met een team van zes mensen op de ijzige toppen bij de "eerste beklimming van Groenland" in 2005. Dit product is bestand tegen alle situaties, zelfs de meest extreme.

Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

Ons flagship serum vermindert de zichtbare rimpels en werkt effectief aan de huidtextuur, teint en uitstraling. Om zijn kracht te behouden, hebben onze chemici 12,5% pure Vitamine C toegevoegd in een watervrije formule die bij het aanbrengen een uniek warm gevoel geeft.

Midnight Recovery Concentrate

Ons 98,6% natuurlijk verkregen regenererende nachtconcentraat, uniek effectief, geef je een jonger uitziende huid in de ochtend. Dit product heeft altijd de voorkeur van onze klanten over de hele wereld.

Creamy Eye Treatment with Avocado

Zacht en krachtig, combineert deze formule avocado, shea boter en beta caroteen om de ogen te hydrateren. Ook dit is een van onze bestsellers door haar voedende eigenschappen.

Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque

Ook wel bekend als "directe behandeling voor een stralende huid" combineert ons milde gezichtsmasker kurkuma en gemalen cranberry zaadjes voor een betere en krachtigere uitstraling.

Calendula Herbal-Extract Toner

Onze kenmerkende tonic, sinds de late jaren 60, is doordrenkt met handgeplukte Calendula bloemblaadjes om je huid te reinigen en te verzachten.

Amino Acid Shampoo

Deze met kokosnoot doordrenkte shampoo geeft je een rijk en romig schuim voor een heerlijke ervaring. Het is ontwikkeld met een speciale mix van vochtinbrengende ingrediënten om je haar zacht, soepel en gezond te maken.

Super Multi-Corrective Cream

Klaar om ouder worden te slim af te zijn? Deze multi-action anti-aging crème corrigeert jouw meest zichtbare veroudering met jasmonzuur en beuken extract. De formule geeft een lift, textuur en hydratatie.

Nightly Refining Micro-Peel Concentrate

Afkomstig uit Bolivia, staat quinoabast-extract bekend om haar exfoliërende kracht voor de huid. Quinoabast-extract gebruiken wij in onze dagelijkse nachtelijke peeling laat je huid optimaal stralen en geeft je in de ochtend verfrissing.

Butterstick Lip Treatment

Vernoemd naar haar rijke textuur en het ster ingrediënt, is deze lipbehandeling doordrenkt met citroenboter en kokosolie en een echte traktatie voor je lippen. Deze is verkrijgbaar in transparante of gekleurde versies en geeft je hydratatie en bescherming.

Orientatiebericht
Draai uw apparaat voor de beste ervaring